środa, 27 lutego 2013

Oliwa z oliwek

Hiszpańska oliwa 


Muszę napisać o moim produkcie w sklepie. Oliwa z oliwek. Przywiozłem ją z Hiszpanii i jak możesz przeczytać na stronie sklepu (http://www.prostejedzenie.pl/pl/p/Oliwa-z-oliwek-5l-Hiszpania/74), jest to produkt prosto od rolnika. Nie markowa oliwa z dużej fabryki tylko świeży, pachnący olej z małej tłoczni, do której zwozi się oliwki zaraz po zbiorze. Nikt tam niczego nie miesza. Nikt tam nic filtruje. Nie ma w tym tej całej ściemy a przy tym cena jest jedną z najlepszych na rynku! Myślę sobie, że jeśli jest tak w przypadku tej oliwy, to pewnie tak samo może być w przypadku innych produktów. One gdzieś są i można je dostać
ale jak do nich dotrzeć? Sklepy ze zdrowa żywnością? Ceny tam są masakryczne! To gdzie? Mam fajny przykład. Masło. W sklepie ze zdrową żywnością, w którym czasem robimy zakupy można kupić masło ekologiczne. Nie pamiętam ile kosztuje ale jest drogie. Natomiast to samo masło (nie dokładnie to samo ale tak samo wytworzone) mam od znajomego rolnika w cenie zwykłego masła! Oni produkują tyle, że nie mają co z tym zrobić (rodzina uważa, że to masło śmierdzi krową!!!) więc chcą się tego pozbyć. A my kupujemy jak tylko jesteśmy w okolicy. Piękny układ. Czyli można czasem trafić na produkt wartościowy i to w całkiem niezłej cenie. Trzeba tylko szukać. Mam nadzieję, że dzięki temu blogowi, uda mi się pokazać kilka fajnych źródeł dobrego jedzenia ale nie będę ukrywał, że mam również nadzieję czegoś się dowiedzieć. Czekam więc na pomysły. Może dołożysz się również do realizowania misji prostego jedzenia. Bo ja postrzegam to jak misję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz