poniedziałek, 18 lutego 2013

Moje inspiracje

Zdrowe jedzenie - co mnie zainspirowało ? 


Pomyślałem, że przybliżę nieco źródło moich zainteresowań w kwestii jedzenia... Nie pamiętam już kiedy dokładnie ale, w którymś momencie nabrałem przekonania, że chyba bogaty skład chemiczny naszego jedzenia, to nie jest to czego potrzebują nasze ciała. Gdyby tak było, w przyrodzie naturalnie występowałyby pewne związki (jakieś E) a przecież ich tam nie ma. Potem to już była prosta droga do moich dzisiejszych
poglądów ale jest jeden film, który zupełnie przypadkiem obejrzałem na Canal + albo Planete i zrobił na mnie bardzo duże wrażenie.
Uważam obejrzenie go za krok milowy w rozwoju ideologii mojej firmy Proste Jedzenie i dlatego chciałbym aby obejrzało go jak najwięcej osób. Na szczęście jest dostępny na You Tube więc poniżej wklejam linka. Wkrótce po obejrzeniu tego filmu, moja narzeczona postanowiła przerobić nasz ogród. 
Wezwany ogrodnik bez namysłu zaproponował spryskanie obecnego Roundupem i przygotowanie nowego... 

Ostatecznie cały stary trawnik "zdzierany" był koparką! Dlaczego? Obejrzyj ten film...
To jest fragment ale warto obejrzeć całość. Wystarczy wpisać do wyszukiwarki - świat według monsanto.
Miłego oglądania, chociaż mi nie było wcale miło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz